header

header
my heaqder gizmo

Monday, February 7, 2011

Welkam! Welkam to my tech blog!


Seringkalinya kita nak baca mengenai latest tech,gizmo dan gadgets yg ada di market,samada yang latest,mahupun yang dah lama ada (since negara kita ni agak slow skit memandangkan faktor harga berbanding US Dollar). Oleh itu, telah lama menjadi impian aku untuk mencipta sebuah blog yang akan membuat review, memberi/berkongsi tech-tips, serta latest news mengenai technology yand ada di sekeliling kita.
Jika dulu, takde gadgets,kita rileks je, tapi zaman ni, takde henpon pun cukup le, lansung meraban teben (kelam kabut) di buatnya. Ingat tak dulu (untuk yang lahir dan hidup pada zaman pra-henpon),takde henpon rilek je. Dulu masa pakai landline, siap buat appointment lagi dgn awek nak call jam berapa, maka terpacaklah tunggu kat tepi telepon dalam rumah semata2 nak jawab telepon..tapi zaman ni sungguh mudah, bukan takatg cakap, nak video call pun buleh!

Harap korang semua buleh memberi feedback positif ttg camner aku nak majukan lagi blog ini supaya menjadi salah satu rujukan utama korang untuk tech news.

Sekian dari aku, dan Welkam Onbod (welcome on board)

No comments:

Post a Comment